divendres, 11 de gener del 2008

Venus as a boy...

"Venus as a boy" és el títol d'una cançó de la Björk, m'agrada la seva música i m'agrada ella, tan especial, oi? Per cert, que a la imatge del seu últim treball apareix amb una mena "vestit" (?) fet a ganxet.
Aquests anells són fets amb els botons que vaig comprar a Ziko, durant la Fira Creativa.
"Venus as a boy" es el título de una canción de Björk, la cantante islandesa. Me gusta su música y ella también, es tan especial, ¿no? Por cierto, que en las imágenes de su último trabajo aparece con una especie de "vestido" (?) tejido a crochet.
Estos son dos anillos que he hecho estas Navidades, con botones que compré en Ziko, durante la Feria Creativa.
Per cert que, ara i gràcies a Paseando con Hilos, ja sé el origen del vestido, ho podreu veure aquí.
Por cierto que, ahora y gracias a Paseando con hilos, ya sé el origen del vestido, pinchad aquí.

6 comentaris:

Paula Yalú o Paula de Sebastián ha dit...

Los anillos están increíbles! Dignos de una reina.
Un beso grande.

la.lluna.d.abril ha dit...

A mi la Björk em fascina. Has aconseguit uns bons anells, son molt originals. Jo no vaig tenir tanta sort a la Creativa, les parades de botons, estaven colapsades i m'atabalen tanta dona triant i remenant a "tuttu pleni".
Uuna abraçada

Silvia F.Keros ha dit...

Hola Rid!
Trobo els dos anells d'allò més originals, tot i que el que més m'agrada és el de la dreta (el rodonet).

A més a més, considerant que es tracta de botons, la cosaencara té més mèrit.

Una abraçada.

Amalia ha dit...

Hola Rid,
gracias por tu visita a mi blog y por tu comentario. No te conocía....pero te añado a "mis favoritos".
Veo que tienes trabajos diferentes...muy bonitos y prácticos. Y veo que tienes una madre que es una virtuosa del encaje de bolillos...
Muchos besos.

Cromatismes ha dit...

M'encanten els anells!!! Jo em vaig tornar tan boja amb el scrapbook a la fira, que casi no veia res més!!! jajajaja

Clara Montagut ha dit...

Al final ni fui a Creativa ni te escribí. Ando como loca de curro y no tengo tiempo para nada!!. A mi me encanta Bjork, con decirte que fue una de las primeras cosas que escuchó mi hija al poco de nacer. Linka esta entrada de mi blog y sabrás quien le ha hecho la ropa de este disco a nuestro "duende". Beso
http://paseandohilos.blogspot.com/2007/06/islandia-del-alma-mia.html