diumenge, 19 de setembre del 2010

Sashiko


A estones i durant aquest estiu, he pogut brodar aquesta peça de lli blau. No estic massa segura de haver-ho fet del tot bé, vull dir, tal i com mana la tècnica japonesa. Vaig comprar el kit a Creativa i no havia trobat el moment d'encetar la labor. Us recomano aquest tutorial de The Purl Bee.

A ratitos y durante el verano, he podido bordar esta pieza de limo azul. No estoy muy segura de haberlo bordado del todo bien, quiero decir, usando correcamente la técnica japonesa. Compré el kit en Creativa y no había encontrado todavía el momento de empezar la labor. Os recomiendo este tutorial de The Purl Bee.

10 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

Jo no sé si és tal com mana la tècnica japonesa, però el que sí que et podem dir que pels nostres ulls, és una meravella. Enhorabona, preciosa.

lalyco ha dit...

¡Precioso!
Me encantan esos bordados, yo he estado tentada de comprame alguno por internet, quizá algún día caiga.
Besos

LEONOR ha dit...

A mi em sembla que t'ha quedat molt bé, encara que no coneixia aquesta técnica.
Un petó

mariarrosa ha dit...

¡Como me gusta! A mi también me encantaría probar, tienes que enseñarme. Besos.

Lolita Blahnik ha dit...

Que bonito!!!!
Me gusta muchisimo el sashiko!!!!

Esperanza ha dit...

Pero que bonito. y qué dificil..jajaj menudas agujas.. y el dedal ni te cuento. Te ha quedado de lujo.

Blanca ha dit...

Nena, des d'aquí es veu "superestupendíssim", no se si m'explico. Si no fos per què no dóno l'abast, ho provaria, realment el resultat és molt "visual". M'agrada.
Ja veig que l'estiu ha anat bé, ara hem d'escalfar motors per Tots Sants i pel Nadal...
Un petó.,
Blanca

Lanegin ha dit...

Poco a poco te vas haciendo con cosas preciosas,te ha quedado muy fino este bordadito.
Artista, un besote gordote.

Taller Pisimun ha dit...

Que xulo que t'ha quedat!i el bolso de feltre? n'has fet alguna cosa?? Petons!

la.lluna.d.abril ha dit...

Preciós, m'encanta el resultat i la combinació.
No cal que parlis de si ho has fet bé o no, perque jo ho veig perfecte.
Petonets