dimecres, 8 de setembre del 2010

Tresors d'estiu ( II )


9 comentaris:

LEONOR ha dit...

La veritat és que l'estiu ens deixa moments especials...

kristin ha dit...

cuando veo tus fotos, me hace falta MUCHO mis dias cuando viajaba mucho por mi trabajo...un dia muy pronto espero que puedo viajar de nuevo. besos.

Lanegin ha dit...

Se nota que te lo has pasado en grande, las fotos lo dicen todo, espero el cap nº 3.
Besotes gordotes.

macati ha dit...

granizado... I looooooooooove granizados...
besitos
manela

Núr ha dit...

Oh, quina bona cara que fa el granissat! I el got és divertidíssim! :)

Però ja comença a refrescar... i m'encanta! ;)

Knit Family ha dit...

Precioses les fotos!!!!

marichucky ha dit...

quina foto més maca la del carrer! preciosa, tot un tresor d'estiu, està clar.
segur que l'has disfrutat.

Gloria ha dit...

Bon dia Rid,vinc del bloc de la Marian “con mi dedal”
Em sembla que no havia passat mai pel teu bloc sempre m’ha cridat l’atenció “El fil blau”però em sembla com dic que no t’he visitat mai.
T’he de dir que tens un bloc magnífic , felicita a la teva mare per el seu art en els boixets.
Fins la propera.
Una abraçada!!!

Espita Gorgorita ha dit...

se me ha apetecido un granizado de limón por tu foto..., gñgñgñg a por él!